TELEVİZYON
Reklam dediğimiz zaman aklımıza ilk gelen mecralardan
biri olan Televizyon gerek geniş kitlelere gerek günlük yayın
raporlama modelleri ile güvenilir endeksi en yüksek olan
mecraların başında yer almaktadır. Medya dünyasında TV temel
olarak ölçülen ve ölçülmeyen kanallar olarak ikiye ayrılır.
Markanın gereksinimleri doğrultusunda hedef kitlemize uygun
saat ve program seçerek efektif TV planları yapmakta, kampanya
sırasında günlük yayın raporları, sponsorluk ve advertorial
reklam modelleri ve optimizasyon modellerimiz ile geniş
kitlelere en uygun maliyetlerle erişim sağlamaktayız.
RADYO
Konvansiyonel mecralar arasında en etkili destek mecralardan
biri olan Radyo kullanımlarınıza; marka ve ürün doğrultusunda,
belirlenen hedef kitlelere uygun ulusal radyolarda optimum
frekans ve saat aralıklarında yayın yapıyoruz. Kampanya dönemi
boyunca sizlerle paylaştığımız günlük spot yayın raporları ve
kampanya sonu yaptığımız post analizler ile kampanya
verimliliğini ölçümlememiz, marka bilinirliği ve imaj çalışmaları
için atılacak adımlarda önemli doneler arasında yer almaktadır.
Klasik spot kullanımı dışında, program sponsorlukları, program
içinde özel projeler ve DJ Talk çalışmaları ile markanıza ulusal
radyo kanallarında alternatif çalışmalar yapma imkanını
sağlıyoruz.
AÇIKHAVA
Genel anlamda Billboard olarak adlandırılan Açıkhava
ünitelerinin Megalight, ADML, CLP, Elektrik direkleri, Dijital Mass
ekranlar, Metro içi dijital ekranlar gibi geniş ve kalabalık bir
aileye sahiptir. Hedeflediğimiz bölge, ürünümüz ve dönem
doğrultusunda kullanım süresi değişiklik gösteren üniteleri
haftalık, aylık, yıllık olarak kampanyalarımızda kullanabiliyoruz.
Bilinirlik ve güven endeksinde TV mecrasının en önemli
destekleyicileri arasında yer alan açıkhava kullanımları,
markanızın en önemli temsilcileri arasında yer almaktadır.
YEREL
Bu mecra türü içerisindeki çalışmalar, konvansiyonel mecra
olarak adlandırdığımız TV, Radyo, Açıkhava, Gazete ve Dergi gibi
iletişim araçlarının il bazında kendi bölgesel yayınlarını yaparak
ulusal yayınlardan farklılaşmasıyla oluşan özel çalışmalardır.
Bölgesel olarak kullanım yapabileceğiniz yerel mecralar hedef
pazarlara ulaşmanızı kolaylaştırarak, kullanılan bölgede aidiyet
duygusunun pekiştirilmesini sağlamaktadır. Marka bilinirliği ve
marka sahiplenme odaklı kullanılan mecralar içerisinde kor
hedef kitleye gitmememizi sağlayan en etkili medya kullanım
tercihlerinden bir tanesidir.
BASIN
Gazete ve Dergi kullanımlarını temsil eden basın mecrası, ulusal
yayınlarla mesajın net iletilmesi sayesinde arşivlenme geleneğini
sürdüren konvansiyonel mecraların başında yer almaktadır.
Dergi kullanımlarında life style ve sektörel bazda kırılımlı uzun
dönemli kullanım yapılarak markanıza farkındalık katabilirsiniz.
DİJİTAL
Dijital mecralar insanların sanal olarak bir arada bulundukları
platformlar ve bu platformlar doğal olarak tüketicilerine
ulaşmak isteyen firmaların da bulunmaları gereken bir alandır.
Günlük yaşantımızın doğal bir parçası olan bu dünya içerisinde
kişilerden firmalara kadar aktif olarak kullandığımız sosyal
medya platformları dışında geleneksel olarak kullanım
yaptığımız mecraların bu alanlara taşınması ile artık çok
sevdiğimiz, film, dizi, müzik ve dergileri ilgili platformlardan
takip edebiliyor ve kendi yayın içeriğimizi üretebiliyoruz.
Konvansiyonel mecralarla desteklediğimiz dijital platformlar ve
projelerle markanız 360 derece olarak tabir ettiğimiz mecra
çeşitliliği ile ilgili hedef kitlelere ulaşıyor.