HİZMETLERİMİZ

TELEVİZYON

Reklam dediğimiz zaman aklımıza ilk gelen mecralardan biri olan Televizyon gerek geniş kitlelere gerek günlük yayın raporlama modelleri ile güvenilir endeksi en yüksek olan mecraların başında yer almaktadır. Medya dünyasında TV temel olarak ölçülen ve ölçülmeyen kanallar olarak ikiye ayrılır. Markanın gereksinimleri doğrultusunda hedef kitlemize uygun saat ve program seçerek efektif TV planları yapmakta, kampanya sırasında günlük yayın raporları, sponsorluk ve advertorial reklam modelleri ve optimizasyon modellerimiz ile geniş kitlelere en uygun maliyetlerle erişim sağlamaktayız.

RADYO

Konvansiyonel mecralar arasında en etkili destek mecralardan biri olan Radyo kullanımlarınıza; marka ve ürün doğrultusunda, belirlenen hedef kitlelere uygun ulusal radyolarda optimum frekans ve saat aralıklarında yayın yapıyoruz. Kampanya dönemi boyunca sizlerle paylaştığımız günlük spot yayın raporları ve kampanya sonu yaptığımız post analizler ile kampanya verimliliğini ölçümlememiz, marka bilinirliği ve imaj çalışmaları için atılacak adımlarda önemli doneler arasında yer almaktadır. Klasik spot kullanımı dışında, program sponsorlukları, program içinde özel projeler ve DJ Talk çalışmaları ile markanıza ulusal radyo kanallarında alternatif çalışmalar yapma imkanını sağlıyoruz.

AÇIKHAVA

Genel anlamda Billboard olarak adlandırılan Açıkhava ünitelerinin Megalight, ADML, CLP, Elektrik direkleri, Dijital Mass ekranlar, Metro içi dijital ekranlar gibi geniş ve kalabalık bir aileye sahiptir. Hedeflediğimiz bölge, ürünümüz ve dönem doğrultusunda kullanım süresi değişiklik gösteren üniteleri haftalık, aylık, yıllık olarak kampanyalarımızda kullanabiliyoruz. Bilinirlik ve güven endeksinde TV mecrasının en önemli destekleyicileri arasında yer alan açıkhava kullanımları, markanızın en önemli temsilcileri arasında yer almaktadır.

YEREL

Bu mecra türü içerisindeki çalışmalar, konvansiyonel mecra olarak adlandırdığımız TV, Radyo, Açıkhava, Gazete ve Dergi gibi iletişim araçlarının il bazında kendi bölgesel yayınlarını yaparak ulusal yayınlardan farklılaşmasıyla oluşan özel çalışmalardır. Bölgesel olarak kullanım yapabileceğiniz yerel mecralar hedef pazarlara ulaşmanızı kolaylaştırarak, kullanılan bölgede aidiyet duygusunun pekiştirilmesini sağlamaktadır. Marka bilinirliği ve marka sahiplenme odaklı kullanılan mecralar içerisinde kor hedef kitleye gitmememizi sağlayan en etkili medya kullanım tercihlerinden bir tanesidir.

BASIN

Gazete ve Dergi kullanımlarını temsil eden basın mecrası, ulusal yayınlarla mesajın net iletilmesi sayesinde arşivlenme geleneğini sürdüren konvansiyonel mecraların başında yer almaktadır. Dergi kullanımlarında life style ve sektörel bazda kırılımlı uzun dönemli kullanım yapılarak markanıza farkındalık katabilirsiniz.

DİJİTAL

Dijital mecralar insanların sanal olarak bir arada bulundukları platformlar ve bu platformlar doğal olarak tüketicilerine ulaşmak isteyen firmaların da bulunmaları gereken bir alandır. Günlük yaşantımızın doğal bir parçası olan bu dünya içerisinde kişilerden firmalara kadar aktif olarak kullandığımız sosyal medya platformları dışında geleneksel olarak kullanım yaptığımız mecraların bu alanlara taşınması ile artık çok sevdiğimiz, film, dizi, müzik ve dergileri ilgili platformlardan takip edebiliyor ve kendi yayın içeriğimizi üretebiliyoruz. Konvansiyonel mecralarla desteklediğimiz dijital platformlar ve projelerle markanız 360 derece olarak tabir ettiğimiz mecra çeşitliliği ile ilgili hedef kitlelere ulaşıyor.